چه نوع وب سایت‌هایی نیاز به پشتیبانی دارند؟

فروشگاه‌های آنلاین و بسیاری از کارخانه جات و وب سایت‌های خدماتی به دلیل پایداری سایت در فضای اینترنت به دنبال پشتیبان سایت هستند. رسیدگی منظم به یک وبگاه کمک می‌کند تا کسب و کار مربوطه در مسیر پیشرفتی که در پیش دارد با سرعت بیشتری حرکت کند. پس فرقی نمی‌کند که چه نوع سایتی دارید؛ هر سایتی که داشته باشید با هر موضوعی، اگر زمان کافی جهت مدیریت ندارید، حتما به پشتیبانی بیردیتا بسپارید.

انواع مختلف وب سایت‌های اینترنتی برای مدیریت و به روز رسانی وب سایت نیاز به پشتیبانی دارند. کسب و کارهایی که خدمات آنلاین ارائه می‌دهند، برای مدیریت کاربران و بازدیدکنندگان و شرکت‌هایی که انواع محصولات برای فروش در وب سایت به نمایش گذاشته‌اند، باید برای اداره کارها پشتیبان سایت وردپرس داشته باشند. برخی از کسب و کارها که می‌توانند که از خدمات پشتیبانی سایت استفاده کنند عبارتند از:

پشتیبانی سایت فروشگاهی
پشتیبانی سایت پزشکی
پشتیبانی سایت شخصی
پشتیبانی سایت بیمه
پشتیبانی سایت رستوران و فست فود
پشتیبانی سایت خبری
پشتیبانی سایت خدماتی
پشتیبانی سایت آموزشی
پشتیبانی سایت تجاری
پشتیبانی سایت سازمانی
پشتیبانی سایت مهندسی
پشتیبانی سایت لباس و پوشاک
پشتیبانی سایت کارخانه
پشتیبانی سایت بازرگانی
پشتیبانی سایت شرکت ساختمانی
برای نگهداری از وب سایت با کارشناسان بیردیتا تماس بگیرید.

چرا از بیردیتا برای پشتیبانی سایت وردپرسی کمک بگیریم؟

پشتیبانی سایت مجموعه‌ای از خدمات است که بعد از طراحی سایت توسط شرکت ارائه داده می‌شود. این خدمات شامل سئو داخلی، تولید محتوا، اصلاح ساختار وب سایت و به روز رسانی تمامی موارد موجود در سایت می‌شود. سایت‌های وردپرسی نیز مانند دیگر وب سایت‌ها نیاز به پشتیبانی و به روز رسانی مداوم دارند.

بیردیتا می‌تواند در زمینه پشتیبانی سایت بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. این شرکت می‌تواند محتوای عالی و سئو شده را در وب سایت شما قرار دهد و انواع افزونه‌های وردپرس را برای شما به روز رسانی کند. در این صورت شما می‌توانید جذب مخاطب داشته باشید و اگر وب سایت شما مربوط به فروش است، مشتری‌ها افزایش پیدا می‌کنند. از این روبیردیتا می‌تواند بهترین پشتیبانی را برای وب سایت شما ارائه دهد.

اگر از پشتیبانی استفاده نکنیم چه خطراتی سایت را تهدید می‌کند؟

پشتیبانی سایت به ویژه یک سایت وردپرسی بسیار مهم است و باید به آن توجه شود‌؛ زیرا در غیر این صورت ممکن است خطرات جبران ناپذیری وب سایت را تهدید کند. به عنوان مثال ممکن است در زمینه کدنویسی یا قالب‌های سایت خطا ایجاد شده و سایت باز نشود. در این صورت اگر پشتیبانی وجود نداشته باشد ممکن است مشتری از برند دور شده و او را از دست بدهیم.

گاهی اوقات نیز ممکن است لینک‌های مخرب وارد سایت شود‌. در این صورت نیز بر عملکرد سایت تأثیر گذاشته و آن را مختل می‌کند. پشتیبانی با بروز رسانی سایت و حذف لینک‌های خراب می‌تواند اختلال را به سرعت از بین ببرد و سایت را به حالت عادی بازگرداند. از این رو استفاده از پشتیبانی سایت بسیار مهم است.

چرا به پشتیبانی سایت نیاز داریم؟

شاید برایتان پیش آمده باشد که پس از شروع کار نیاز به تبلیغات گسترده‌تری داشته و در مورد سایت‌های کسب و کار در گوگل نیز اطلاعات کافی نداشته باشید؟ با وجود فناوری‌های بسیار زیاد در حوزه اینترنت و بالا رفتن میزان درخواست‌های عمده به روز رسانی سایت و حتی راه اندازی یک سایت فروش بسیار از افراد پشتیبانی سایت بی اطلاع هستند.

عمده کار پشتیبانی سایت ویژه کسب و کارهای اینترنتی، فروشگاه‌های بزرگ دارای شعبه‌های عمده در کشور، کارخانجات، معرفی راه حل‌های پزشکی و … است. با داشتن یک پشتیبان آنلاین همه روزه می‌توانید تعداد افراد بیشتری را از وجود سایت خود مطلع کرده و در نتیجه افزایش سفارش گیری نیز به دست آورید.

با سپردن این کار به افراد زبده و ماهر سایت و وب سایت شما در رقابت با سایر کسب و کارها در گوگل می‌تواند جایگاه اول تا سوم را در گوگل پیدا کند. با بالا رفتن میزان بازدید و به روز شدن مطالب، گوگل سایت شما را به عنوان کاربر باتجربه و دارای دانش کافی در حوزه و مجموعه‌های مختلف دانسته و برای افراد بیشتری نمایش می‌دهد.

در واقع کار را به دست کاردان سپرده و با خرید پکیج‌های ویژه در مجموعه‌ای چون بیردیتا، اطلاعات کسب و کار شما و تبلیغات خاص و جذابی را برای بالا بردن سطح مشتریان خود انجام می‌دهید.

ویژگی‌های شرکت پشتیبان خوب برای وب سایت
ویژگی شرکت پشتیبانی سایت

با توجه به متن فوق برای داشتن یک سایت عالی، نیاز به پشتیبان داریم. این پشتیبانی توسط شرکت‌های مختلفی انجام می‌شود. به عنوان مثال می‌توانید شرکتی با فعالیت طراحی سایت در بیرجند یا در شهر خود پیدا کنید. البته اکثر این شرکت‌ها به طور اینترنتی فعالیت کرده و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

بسیاری از کسب و کارها برای پشتیبانی فنی وب سایت خود به شرکت های معتبر مراجعه می کنند تا آینده کسب و کار اینترنتی خود را تضمین کنند.

از جمله ویژگی‌های یک شرکت پشتیبانی خوب برای طراحی سایت و دیگر خدمات آن می‌توان به سابقه کاری بالا اشاره داشت. هرچه میزان سایت‌های فعال برای یک شرکت بیشتر باشد، آن شرکت قابل اعتمادتر است. مسئله بعدی تخصص پرسنل شرکت می‌باشد. افرادی که در آن مجموعه فعالیت می‌کنند باید از تخصص و تبحر لازم برخوردار باشند. مسئله بعدی برای یک شرکت خوب میزان خدماتی است که به مخاطب ارائه می‌دهد و هزینه‌ای است که بابت آن خدمات دریافت می‌کند. سرورهای قدرتمند از دیگر ویژگی‌های یک شرکت(Company) خوب برای پشتیبانی‌اند.

پشتیبانی و نگهداری سایت شامل چه خدماتی است؟
نگهداری سایت

نگهداری از یک سایت و پشتیبانی آن خدمات مختلفی را دربرمی‌گیرد که در این قسمت به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم 💕

بهبود سرعت سایت

یکی از مهم‌ترین موارد برای فعالیت یک سایت، سرعت بالای آن می‌باشد. پشتیبان وظیفه دارد که همواره سرعت سایت را در بالاترین حالت خود نگه دارد.

بروزرسانی افزونه های سایت

گاهی اوقات بروزرسانی بطور خودکار انجام نمی‌شود و نیاز است که پشتیبان، آن‌ها را به طور دستی بروزرسانی کنند. گاهی نیز ممکن است بروزرسانی ها باعث اختلال در عملکرد شود که پشتیبان وظیفه برطرف کردن این اختلالات را دارد.

رفع خطاها

در عملکرد یک سایت ممکن است خطاهایی در زمینه کد نویسی یا دیگر موارد به وجود آید. یک پشتیبان سایت وظیفه دارد که این خطاها را برطرف کند.

تولید محتوای جدید

از دیگر فعالیت‌های پشتیبانی سایت، تولید محتوای جدید و سئوی آن می‌باشد. به عنوان مثال اگر دارای یک سایت پزشکی هستید، پشتیبان وظیفه سئو سایت پزشکی شما را برعهده می‌گیرد.

حذف لینک‌های خراب

گاهی ممکن است لینک‌هایی که در سایت شما قرارگرفته خراب باشد یا از دسترس خارج شود. پشتیبان وظیفه دارد این لینک‌ها را شناسایی کرده و خطای آن‌ها را برطرف سازد یا جایگزین کند.

تجزیه و تحلیل

از مهم‌ترین عملکردهای یک پشتیبان، تجزیه و تحلیل عملکرد سایت می‌باشد. پشتیبان وظیفه دارد خود سایت، سایت‌های رقیب و همچنین نتیجه تمامی فعالیت‌ها را مورد آنالیز قرار داده و از آن‌ها برای بهبود فعالیت سایت استفاده کند.

تماس مستقیم با کارشناسان بیردیتا:

09108627220

پشتیبان سایت چه وظایفی دارد؟
پشتیبان سایت

از وظایف یک پشتیبان این است که به مدیران سایت‌ها، آموزش‌های ابتدایی لازم را دهد. همچنین از نحوه فعالیت و تغییرات ایجادشده در سایت برای مدیران سایت توضیح دهد و آن‌ها را از این تغییرات آگاه سازد. پشتیبان وظیفه دارد که به طور هفتگی یا ماهانه است از اطلاعات سایت بک آپ بگیرد تا در صورت بروز هر گونه اتفاقی، اطلاعات سایت حفظ شود.

یک پشتیبان باید از همیشه در دسترس باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل، در کوتاه‌ترین زمان آن را برطرف سازد. برای این برطرف سازی نیاز به داشتن دانش بالا، تبحر و مهارت کافی و سابقه کاری خوب است. از دیگر وظایف پشتیبان سایت انجام تغییراتی از لحاظ فنی برای اصلاح عملکرد سایت می‌باشد. همچنین پشتیبان باید از جدیدترین تغییرات ایجادشده در فضای مجازی مطلع بوده و سایت را مطابق با جدیدترین تغییرات بروزرسانی کند.

امنیت سایت از مهم‌ترین مسائل برای صاحبان سایت‌ها می‌باشد، زیرا آن‌ها نمی‌خواهند اطلاعات سایت آن‌ها در دسترس عموم قرار بگیرد و یا حتی اطلاعات درج شده در سایت از بین رود. به همین دلیل پشتیبان وظیفه نگهداری و محافظت از تمامی اطلاعات موجود در سایت را دارد.

جمع بندی

پشتیبانی سایت به مجموعه اعمالی گویند که با رعایت آن، یک وب سایت به طور منظم از لحاظ فنی و ظاهری و دیگر جنبه‌ها مورد پیگیری قرار می‌گیرد. در این پیگیری و پشتیبانی تمام ایرادات و مشکلات احتمالی پیش آمده برای سایت برطرف می‌شود. این پشتیبانی به کمک اشخاص با دانش خاص و سابقه کاری خوب صورت می‌گیرد 🙂

به طور معمول پشتیبانی سایت برعهده شرکت‌های پشتیبان می‌باشد. یکی از شرکت‌های معروف و حرفه ای در این زمینه شرکت بیردیتا است. این شرکت خدمات و بسته‌های پشتیبانی عالی با قیمت بسیار مناسب ارائه می‌دهد.

فهرست